De Meinweg Ecotop is een grensoverschrijdend symposium waarin onderzoekers resultaten tonen van hun onderzoek naar de flora en fauna in de grensstreek. De organisatie is in handen van Nationaal Park de Meinweg, het Natuurhistorisch Genootschap in Limburg, Biologisch Station Krickenbecker Seen en Staatsbosbeheer en Stichting Koekeloere.  Meer info klik hier

Tijd voor een nieuw jasje..

De website van Stichting Koekeloere zal de komende maanden een gedaantewisseling ondergaan. De website wordt gaandeweg omgebouwd naar een site met meer informatie per soort. Informatie die voortkomt uit onze onderzoeken op de Meinweg.

De wens van Stichting Koekeloere is, om op termijn, een boek samen te stellen over de vogels van Nationaal Park de Meinweg. De soortteksten op de vernieuwde website zullen de basis vormen van de 'avifauna van de Meinweg'.  Als eerste vogelsoort is de Zomertortel uitgewerkt.

Het trektelseizoen is begonnen, volg onze activiteiten via onderstaande link

Bezoek ook onze andere websites

www.nachtvlindermonitoring.nl

www.meinweg-ecotop.nl